sobota, 26 listopada 2016

Taka sytuacja ! - Bekowo TV (nowa nazwa serii)

Hej!
Artykuły na ten post czekały w moim folderze około 3 dni, nie miałam okazji o tym napisać!
Dziś wreszcie znalazłam czas, posty pojawiłyby się wcześniej, niestety od rana mam problemy z internetem... nie wiem co się dzieje, ale tak strasznie zamula, że nie wiem. :/
Może zacznijmy?
Akcja rozgrywa się na skwerze - Awataria Facebook.

Jak można się dowiedzieć z zakładki 'O NAS' - moją ulubioną lokalizacją na Awatarii jest skwer, tam najczęściej przebywam!
Tamtego dnia strasznie się nudziłam... postanowiłam wyjść na ''świerze powietrze'' (wirtualne xD)
Przechodząc napotkałam 2 osoby, które zachowywały się...
zbyt prywatnie. XD
Był to sam Jonas Blue i jego żona!
Siedzieli, stali w krzakach.
Nie wiem co dokładnie robili, ale to było dziwne. XD
 
Wydaje mi się, że to dorosłe osoby, które grają w Awatarie (tak jak rankingowcy) i po prostu się wygłupiali. :D
 
Jak widzicie mieli duże levele!
Potem zorientowali się, że ich obserwuje. (XDDD)
Więc sobie poszłam...

Najlepsze zostawiłam na koniec!!! x'd
Potem poszłam do baru.
Dzień jak codzień, ale tego nie dało się nie zauważyć!

Nie  do końca tego rozumiem.
Nika.D pisze: ''Szukam chłopaka lub dziewczyny...'', czy mam rozumieć że jesteś bi? Czy może lezbijką? O_o
''...dam za to 5 prezentów oraz VIPA'' - CO?! Co ona pisze? XDD
Miłości się nie kupuje. Jeszcze do tego ''oraz VIPA'', no no... pojechała na maxa! :D
''Do mnie do domu chętki'' - nie wiem dokładnie co oznacza to ostatnie słowo (chętni). XDD
Dziewczyna używa słowotwórstwa?
Co myślicie o ''kupowaniu'' miłości?
~Emila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.