piątek, 11 listopada 2016

Awataria, muzyka, inspiracja, kreatywność ♥

 Czasami mam takie chwile, gdy chcę coś zrobić, narysować, ale nie wiem co i w jaki sposób.
Brakuje mi kreatywności i inspiracji...
Co mnie z tego ratuje? Muzyka.
Tak! Słuchając muzyki zdziałam wszystko, muzyka jest dla mnie takim wsparciem duchowym.
Daje mi inspiracje i pomaga wzbudzić wyobraźnię. Nawet teraz, gdy piszę tego posta słucham mojej najukochańszej piosenki! ♥
Od początku przypadła mi do gustu. W ogóle, film Legion Samobójców zapowiadał się na bardzo dobry! Niestety nie miałam okazji go obejrzeć, mam nadzieję że wkrótce to zrobię.

Jak już wcześniej mówiłam - muzyka jest moim wsparciem.
Czasami tak wciąga, że zaczynam się drzeć i tańczyć jak jakaś szalona. (nie umiem śpiewać xdd)
Jeżeli jakaś piosenka szczególnie mi się spodoba, to robię do niej teledysk na mój kanał. :D
Niestety prawa autorskie mają swoje minusy... (blokowanie filmu... )

Kocham rysować Awatarię i nie tylko, a jeszcze bardziej kocham rysować podczas słuchania muzyki.
Świat bez muzyki nie ma sensu. ♥

Ale w ogóle dlaczego ja piszę o muzyce, a nie o Awatarii? Sama nie wiem! Taki mam kaprys.
Ale jest jeszcze jedna rzecz. Słuchając zagranicznej piosenki, najlepiej było by wiedzieć o czym ona jest!
Tutaj ''łapcie kawałek'' tłumaczenia!
Ostatnio moją największą inspiracją są piosenki z filmu ''Legion Samobójców''.
Bardzo przypadły mi do gustu, są świetne. 
Dlatego też postanowiłam zmienić naszą play listę i dodałam kilka piosenek z tego filmu! :)
Mam nadzieję, że spodobała się wam nowa play lista (o ile ktoś jej słucha).
Myślę, że to wszystko na ten temat.


Chciałabym poruszyć jeszcze jeden temat!
Dzisiaj obchodzimy ważne święto dla Polaków!

11 listopada - Święto Niepodległości

Pamiętajmy o zasługach wszystkich poległych podczas wojen i powstań!
PAMIĘTAMY
~Emi

1 komentarz:

  1. Mi też się spodobały piosenki z Legionu Samobójców ^^
    Pooglądaj jak najszybciej film bo jest świetny :D
    //Megumi

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.