poniedziałek, 21 listopada 2016

Pomocna Olka #2

Hejka ;)
Ostatnio tu coś pusto :/ Nauka, nauka i jeszcze raz nauka co nie? :C Ale akurat mam trochę luzu 8) Nagrywam Szparagi Kobieta Kot VS Czarna Wdowa. Znalazłam czas aby dodać coś ;*
Okej przechodząc do tematu posta- dziś pokaże wam łatwy sposób na spławienie kogoś ;) Chodzi o kupisz vip albo dasz vip? Kiedyś ktoś napisał mi że jak mu nie dam to jego tata mi usunie konto bo stworzył awkę XDD To wkurza. Choćbym stała na rzęsach i tak nie mogę tej osobie oddać mojego vipa. Tak nie można. Raczej ktoś wolałby sobie kupić ciuchy albo zmienić imię czy coś xdd 
Tu spławiłam Szymona XD Pozdrawiam (raczej nie czytasz :P) 
W sposób żartobliwy tym razem ;) Najpierw wszedł mi do domu ;-; I się zachwycał ale screena nie zdążyłam bo mnie wywaliło -.- Te lagi... Ogólnie to najpierw nie rozumiał ale najpierw pomyśl później mów Szymuś ;) Okej ja się z wam żegnam bo idę kończyć teledysk ^^
~Karma

2 komentarze:

  1. Hehe świetny sposób B)
    //Megumi

    OdpowiedzUsuń
  2. Hhaha, nigdy bym nie wpadła na taki sposób odmówienia xDD Normalnie rozwala system! :D
    Gratuluję!
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.