środa, 16 listopada 2016

Nieobecność.

Cześć.


Nowy post.


Witam w najnowszym poście od Cary.

Witam po mojej nieobecności, ale? Ale co? Tak. Byłam na weselu, plus rozwijam pasję. Jak wiecie, mój ulubiony idol to Martina Stoessel. Jestem zakochana w jej piosenkach. I dlatego - zrobiłam bloga, który już się rozwija. To jest pierwszy powód. PLUS! Awataria mi nie działa, wchodzę ,,APLIKACJA TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNA'', no i tak a jak wejdę to mnie wywala. 

Przeprasam, ale jeżeli ktos jest zainetersowany ofcmsp.blogspot.com << blog.


Cześć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.