czwartek, 10 listopada 2016

Ocena: Mapka Ślubna

Czeeść, tutaj Cara!


Dzisiaj będziemy oceniać mapkę ślubną.


A więc, teraz zaczeła się moda na Mapki Ślubne, co to? Tak.. to nowa lokalizacja do wynajęcia wesela, Mapka kosztuje 10G za jedno wesele z złotą gwiazdką. Zrobiłam wszystkie detale, tej mapki, jeżeli jeszcze na niej nie byliście!


Tutaj są śliczne, ładne ławeczki! Jest tak pięknie!


Tutaj możemy wysłać prezenty ślubne, najdroższy kosztuje 50G, a najtańszy 5G, czyli jeżeli byśmy mieli na drugim koncie 100G to byśmy dostali dwa prezenty!


Tutaj przykładowy ślub, jest tu taki piedestał, brama ślubna.


Tutaj takie ,,wejście'', jest tu bardzo romantycznie! Płatki róż, aahh! Jak ja Chcę tu ślub!


Mamy tutaj łódkę, do której można usiąść. Bardzo mi się to podoba,


Tutaj łódka.


I, tutaj ,,całość'' mapki. Podoba wam się?


#zdjęcie


Tutaj my przy bramie


Przed piedestałem


Nad morzem!


Na ławeczce.


Ta butelka!




Też całość.

Podoba wam się ta mapka? Chociaż, przesadzili z ceną ale mapka jest śliczna! Taka romantyczna, mapkę oceniam 10/10, a wasza jak jest opinia? Podoba wam się? Napiszcie w komentarzu!

+ Na koniec pytanko + 

Ile mam lat?

Mniej niż 20, więcej niż 15. Okej?

Cześć!


/Cara





1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.