piątek, 4 listopada 2016

Zwyczajny post, który jest postem ... xD

Hej.
Odliczam dni jak w więzieniu, straszne nudy. Nie mam zbyt dobrego kontaktu z dziewczynami z mojej sali. :/
Mam ochotę już wrócić i położyć się na moim łóżku, zagrać w Awatarie, nagrać coś.
Chciałabym zrobić konkurs, już teraz. Odezwijcie się czy chcecie konkurs!
Prędzej czy później i tak będzie, mam nadzieję że ktoś weźmie udział ! :D

Hm... Co by tu jeszcze powiedzieć. Hm... Jak tam na Awatarii? xD
Ja nie mogę sobie ZAGRAĆ, przez telefon to niemożliwe zbytnio... :(
Ale nudy, ale patola, psychiatryk .... Ooooo! XDD
Nudy, naprawdę nudy ... Ktoś z was zamieni się ze mną miejscem??? :')
Eh... Będę tak narzekać przez następne tygodnie, przyzwyczajać się !
~Emi

8 komentarzy:

  1. Wracaj jak Najszybciej! ❤😏👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Yhyy żebyś oglądneła mecze polaków Milik nie zagra możesz robić teraz konkurs #Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj do zdrowia <33 /Violka_KCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem jakoś strasznie chora, bardziej to mi szkodzi ta samotność. :(

      Usuń
  4. Wracaj do Nas jak najszybciej :') ♥ /Nikola

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać Twojego powrotu :( Przeżyjesz jeszcze te (kilkanaście?) dni! Pamiętaj - jesteśmy z Tobą!!! :*
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrzymaj Emi<33
    Jesteśmy z tobą :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.