niedziela, 13 listopada 2016

ZŁOŚĆ, PAINT TOOL SAI? CZY SIĘ OPŁACA?

Cześć.
Dziś, a tak na prawdę kilka minut temu komputer ''zepsuł'' mi humor i to BARDZO.
Tak, otóż chwilę temu rysowałam w Pixrl moje arcydzieł, a tu pyk! Komputer się wyłączył, a ja już kończyłam. -,-
Rysunek wyszedł mi nawet fajnie, ale oczywiście mój kochany KOMPUTER musiał się wyłaczyć, mam ochote wyrzucić go przez okno, czy coś w tym stylu. ;_;

Dobra, teraz kilka słów na temat programu Paint Tool Sai.
Wczoraj go pobrałam. Niestety program ma dużo minusów.
Po 1. Jest po angielsku.
Po 2. Gdy jest się początkującym to nie wie się co i jak.
Po 3. Efekty nie są rewelacyjne
Było by jeszcze po 4, po 5... ale każdy ma inne zdanie, nie będe sie już wypowiadać.
Najgorszą wadą jest to, że program Paint Tool Sai jest na tablety GRAFICZNE, a nie na komputery.
Na komputerze nie uzyskacie takiego WSPANIAŁEGO EFEKTU i nie ma wielu opcji.
Z tego co wiem, ten program jest płatny... ale mniejsza z tym.

Wczoraj coś ''cudowałam'' i wycudowałam to:
Dobra, nie musicie mi mówić, że to jest ochydne.
Nie umiem rysować za bardzo w programach graficznych.

Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem do rysowania jest KARTKA.
Tak, kartka, zwykła kartka papieru, ołówek, gumka, kredki, cienkopis i do roboty. :D
Uważam także, że PIXRL jest lepszy od Paint Tool Sai.
Nie wiem jaka jest wasza opinia, ale ja swoją wyraziłam. 
~Emi

PS. Nagłówek zmienimy dopiero na grudzień, Julka pomyliła się troszkę, bo Awatarka z podpisem OLA, to ELEN, a OLI nie ma w ogóle na nagłówku, ale jest na blogu.
Przepraszamy, za pomyłki. :(

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.