środa, 2 listopada 2016

Czyli ZOSTAJE! + informacja bardzo ważna

Witajcie, a tutaj kolejny post od Cary - czyli nowej autorki tego bloga!


Postanowiłam zrobić nowe powitanko, na początek - jestem JUŻ oficjalnie autorką tego bloga. Dziekuje Emilce za ocenienie mojej pracy. 
Na początek ustalę sobie JEDNĄ ZASADĘ!! Zasada jest bardzo dziennie prosta.:

NIE KOPIOWAĆ MOJEGO POMYSŁU Z OBRAZKIEM NA POCZĄTKU I NA KOŃCU!!!!

Jeżeli ktoś tak już zrobił - nie czytam tego bloga, albo nie znam.
Jest to mój wymysł. I naprawdę, dziękuje za opisanie mnie w kilku słowach.

A teraz przejdźmy do tematów postów..
Napewno w weekend będę bardzo aktywna. 

Przypominam, tak wygląda mój paszport. Narazie staram się o zadania - ponieważ niedługo kiedy skończę jedne zadanie - 25 level. Nie chwalę się.
Przypominam także że mogę dodać kilka faktów, tak - Jak byłam kiedyś, mówiłam że mam czternaście, owszem. Chodź, jestem niska, ciemna blondynka. Każy mówi że mam dwanaście lat, i to jej mój pierwszy minus mojego życia. 

Przypominam, że pojawił się nowy odcinek i pierwszy odcinek Speed Paint'a na YouTube:


Tak, troche pokombinowałam.. Wiem, chyba czym będę się zajmować  - rysowaniem i grafiką komputerową. Ale nie - nie umiem robić nagłówków. Loga to już jest na moim poziomie.
A więc - ja was żegnam. Posty postaram się pisać codziennie, naprawdę. Dziękuje za uwagę


PS: Chciałabym abyście mówili na mnie Cara, pseudomin. 

~ Love Is The Name
~ Cara



1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.