wtorek, 15 listopada 2016

ZWYCZAJNY POST - moja opinia na temat...

Witajcie!
Czy wy też macie tak, że co chwilę wchodzicie na każdy blog o Awatarii jaki znacie i patrzycie czy nie ma nic nowego? Jesteście zawiedzeni brakiem postów ? Ja też. Ostatnio do akcji wkroczył blog dawniej zwany Awataria w Obiektywie, teraz zyskał nową nazwę - Renesans Awatarii. Niektórzy piszą: "ale super! Wiedziałem, że wrócicie!"; "wreszcie wróciliście, nareszcie jakiś porządny blog, a nie taki jak tamte nowe nudne...", prawie wszyscy (większość) twierdzą , że nasze blogi są nudne i ściągają serię od tych popularnych blogów (A jak Awataria, Zwariowana Awataria itp. ), nie wiem jak inne blogi (te waszym zdaniem mniej popularne w tym nasz) nie wiedziałam żeby jakiś ściągnął serię od innego bloga. Artemida z Baśniowej Awatarii nie ściągnęła od A jak Awataria(chodzi o blog miesiąca), napisała dokładnie po uwadze administratora tamtego bloga - "nigdy nie czytałam waszego bloga, wymyśliłam serię sama, nie wiedziałam, że na waszym blogu było to samo". Tak, myślicie że to, że dodamy coś na bloga i takie coś było też na innym blogu, to już oznacza, że ściągamy? Nie! Takie sytuacje się zdarzają, wymyślimy to my, nie zdając sobie sprawy, że ktoś już takie coś wymyślił!
A potem jest wielka afera, bo niewinna osoba została osądzona o to, że ściąga, a sama to wymyśliła. Może i to dziwnie brzmi, ale taka bywa prawda.

Natomiast blog Kochamy Cię Awtario został nagle zamknięty, nie wiadomo z jakiego powodu. Jedni twierdzą, że to dlatego, że odnowili bloga Renesans Awatarii i oni nie będą już tacy popularni. A może administracja nie ma czasu na pisanie postów ?! W końcu nauka jest najważniejsza (dla mnie nie, to tylko moje zdanie...).
Może mają inne powody, ale nie będę w to wnikać.

Kiedyś otrzymałam komentarz (hejt), jaki to mój post jest długi, jak tego nikt nie przeczyta . A teraz stawiam pytanie:
A od czego są blogi? Czy blogi nie służą do tego, aby pisać posty o swoich ulubionych rzeczach i dzielić się swoimi refleksjami z innymi ?! Bo ja sądzę, że tak.

MOŻE I PRZEWIJASZ TEN POST, BO NIE CHCESZ GO CZYTAĆ, ALE JAK SIĘ NUDZISZ TO MOŻESZ TROCHĘ POCZYTAĆ, PRAWDA?

Ten Caps Lock jest chyba zrozumiały ? ("iks dedede") Mam nadzieję, że ktoś go zauważy.
Dobra lecimy dalej! Dziś się rozpisałam, a zostało mi 14% baterii, tak piszę z telefonu. Nadal jestem w szpitalu, wróciłam wczoraj z przepustki.
Musiałam wstać o 3, a o 4 wyjechaliśmy. Dlaczego? (oczywiście 3 rano) Ponieważ od mojej miejscowości do Buska-Zdroju jest ponad 100km? Nie wiem, ale mam 2 godziny jazdy. ;)

Dobra po mału kończę mój post, chcę jeszcze tylko przypomnieć o konkursie.
Wejdźcie w zakładkę "Konkursy" lub klinijcie w polecany post wprawyn bocznym pasku (nad wyświetleniami).
To do zobaczenia! :)
~Emilka

5 komentarzy:

  1. Ta teraz sra z postami bo jest w szpitalu ale moja droga za tydzień postów tyle nie będzie. Pouczałaś admina Fabiana że nie wyśrodkował a ty nie lepsza. Nie zesraj się z tymi postami co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie ja Fabian. Się szuka rudzielec księciana białym koniu. Nie mam obowiązku się podpisywać. No dalej nagraj jak pokazujesz subskrybentów twoich. Pokaż że jesteś baba a nie kontowa!

      Usuń
  2. Cicho nie hejtuj! #Chocolate_Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie nie powinno być tych afer z "ściąganiem".
    Kiedyś skończą się wszystkim pomysły.
    Jak by ktoś ode mnie coś ściągnął to bym nie robiła kłótni ;P
    Tak o byle gówno robią aferę.
    Żal mi takich ludzi serio żal XDD

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.