sobota, 26 listopada 2016

BYĆ PROJEKTANKTĄ #7 - czarna bluzka

No dzisiaj to się rozpisałam!
Mam jeszcze jeden artykuł dla was!
Tym razem coś zaprojektowałam, z resztą sami zobaczycie!
Jako ''szablon'' użyłam tego zdjęcia:
A teraz... uwaga, uwaga!
Metamorfoza bluzki!!!
Na tego kwiatka nie zwracajcie uwagi, bo to tylko takie moje testy. xdd
A więc przedstawić mam zamiar wam czarną oto bluzkę:

Tadaa! Oczywiście nie jestem taka dobra w tej całej GRAFICE KOMPUTEROWEJ, ale coś zdziałałam! Cienie są! Konturów nie ma... :(
Mam tu na myśli dekolt np. rozmazany kolor bluzki, tam wyrazisty, tam znowu taki, tam sraki... :/
Jak widzicie to dosyć nietypowa bluzka, a gdyby ją tak poprawić, żeby pasowała do Awatarii, to kto wie... może i by dodali ją za jakieś grosiny do sklepu! >.<
Nie wiem co mogę jeszcze dodać, co wy na ten temat myślicie?
Czy, gdyby ta bluzka była na Awatarii, to kupilibyście ją? Oczywiście pytanie do dziewczyn, a do chłopaków: czy gdybyście byli dziewczyną to kupilibyście ją? Czy, gdyby była taka możliwość to kupilibyście ją swojej dziewczynie? :D
~Emi



3 komentarze:

  1. Super ta bluzka������ Zrobisz post na temat powrotu Krówki w grudniu? (komentarz pod ostatnim jej postem)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.