niedziela, 13 listopada 2016

POWRACAM, CZEŚĆ!

Hej, pewnie mnie nie kojarzycie, ale to ja.Ania Awataria która okłamywała was przed dłuższy czas, mam na imię Sandra!Moją pasją,pff raczej hobby jest MONTOWANIE FILMÓW, NAGRYWANIE.
Jestem z rocznika 2001, wiec mam 15 lat.Mam urodziny 10 Listopada.
Współpracuję z Emi MCA już około 4 miesięcy.
Jestem również siostrą Adminki z tego Bloga-DoNotLoved 
Myślę, że polubicie mnie na blogu!będę podpisywać się jako: let me  :)) mój paszport: 
Myślę, że mnie polubicie <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.