niedziela, 13 listopada 2016

Pedofil na nk.pl?

Dzisiaj w mojej skrzynce pocztowej zastałam niepokojący komunikat...
 Osoba napisała, że jestem ładna i mam fajne fotki...
To troche dziwne, ponieważ hm... ja nie umieszczam swoich fotek z ''reala'' na nk.pl...
Taki przypadek zdarzył mi się nie raz, zdarza się to często, ale jeszcze nigdy o tym nie pisałam. Kto wie, może do was też pisze?
Postanowiłam odpisać na jego wiadomość.
Jestem ciekawa czy mi odpisze.
Osoba ma na zdjęciu profilowym dziwną wiewiórkę, (cenzura) dlatego też to zakryłam. XD
Uważam, że to jakiś bot, albo koleś się nudzi i pisze do byle kogo te same wiadomości.

Chciałam też podkreślić, że gdy zalozyłam nk.pl to także jakaś osoba napisała mi taką wiadomość.
Na nk.pl jest dużo takich botów, czy kim oni są.
Może to pedofile? Może to małolaty, może dorośli... może boty, może mają wirusa...
Sama nie wiem!
Co wy o tym myślicie?
~Emi

2 komentarze:

  1. On tez bo mn pisał i pytal sie co on ma na prof. czy cos i tak gadal ciagle o tej wiewiorce to ma duze (cenzura) i cos jeszcze pisal innego i potem mn zablokowal :D jakis debil :D

    OdpowiedzUsuń
  2. On też do mnie pisał, ale potem jak mnie dodał i go zakcepotwałam dawał mi fotki swojego wujka i ptm go spławiłam i mówiłam że ma 14- lat i sam potwierdził że ma mniej lat niż się uważa za 20+ latka, i mnie zmuszał o pisania o wiewiórce co jej zwisa itp XDD uważaj emilka

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.