piątek, 11 listopada 2016

Plusy i minusy bycia.. VIPEM!

Cześć, tutaj Cara.


Zapraszam na kolejny post z mojej strony!


Jak wiecie lub nie wiecie jestem już VIP-em, dlaczego? Bo potrzebuje więcej ciuchów [xdd], chciałam kupic sobie kilka kompletów, na których zarabiam. Dzisiaj dla was minusy i plusy bycia... VIPEM!


Wczoraj koło szesnastej kupiłam se VIPqa na pięć dni. A więc? Okienko jest łatwe i proste, pisze na samej góre Gratulacje i korona. Możemy podzilić się i zamknąć okienko. Łatwe i proste, lecz minusem jest to że nic nie dostajemy! Wolałabym plus pięćdziesiąt G lub S. Ale, dostajemy 10g za kupienie pierwszego VIP-a!

Daje Plusa i minusa.


Kolejną rzeczą, jest ukrycie informacji o relacji. Uważam że to niepotrzebne, ale jak ktoś jest chłopakiem to polecam. Heh.. Plus dla chłopaków.


Specjalną lokalizacją dla vipów jest Pokój VIP, który jest bardzo ładny, i elegancki. Na śodku jest fontanna a obok dwóch awatarów. Awatarka tańczy, a awatar rzuca nożami! Po całym klubie chodzi kelnerka, u której za darmo możemy zregenerować energię.

PLUS!


Kiedy macie na przykład: 929 energi jak ja to możecie już po skończeniu VIP-a dopiero zregenerować! [żart]

Plus!


Kiedy dziewczyny, albo chłopaki są VIP-ami mają duży przypływ chłopaka/dziewczyne na swojego awatara. Chodzi mi że wtedy wygrywacie w każdym konkursie z VIP-em, a pierwsze odpowiedź: 

- Ahh, ja nie mam VIP-a szkoda..
I czeka aż powiecie
- Mogę Ci kupić..
A potem:
-OSZUST!!!!111111

Więc, nie kochajcie oszustów. 

MINUS!


Kolejnym minusem jest wymuszanie VIP-a, to jest denerwujące!!!!!!! A wy? Jak sądzicie i daje minusa
-,-.


Kolejną rzeczą jest okienko z informacjami o VIP-ie. Dla początkujących przyda się to.

Daje plusa!


Kolejną przydatną rzeczą, jest wygrywanie podwójnie, zamiast 100S dostajemy 200S, daje plusa!



Kolejną fajną rzeczą są buźki z kotkiem, w różnych postaciach! Są super i naprawdę dobrze wygladają. Daje plusa!



Podsumujmy punkty:

PLUSY: Siedem +
MINUSY: Trzy -'

Jest więce, ale wziełam te najbardziej ,,widoczne', a wy jak uważacie? Napiszcie w komentarzu!!


Cześć, do zobaczenia!


/Cara













3 komentarze:

  1. Co!!!??? Ja jak pierwszy raz kupiłam Vipa to nie dostałam 10 G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wziełaś zadanie wylosowałaś za 10G? Jak będzieszz drugi raz kupywać to w zadaniach i tych dodatkowych wylosuj VIP, i kup to dostaniesz. :)

      Usuń
  2. A jakie soł kpdy

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.