poniedziałek, 7 listopada 2016

Dzieci czyli coś czego nikt nie usunie ;-;

Elo :D 
Dziś post nudny zapewne ;p Kto wie może się wam spodoba xd
Więc do rzeczy byłam w parku i nagrywałam teledysk (jutro może dam) i co drugie dziecko: ,,Kwjatsuki dja panji" Albo ktoś przebrany za kota: ,,Wskakuje na Ola i się łasi" Really? Ludzie niektórzy są tępi jak moje ołówki (a ja mam takie tępe że pożyczam od bff XD) Więc tutaj screeny ;-; 




A wy udajecie dzieci? ;-; CO o tym sądzicie? Dla mnie to żałosne i mi się wydaje że Ci którzy to robią nie mają dzieciństwa XD
~Karma

5 komentarzy:

  1. Ja udaję pedofika w oczach Angeli żeby te dzieci poszły na chwilę z parku ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpiszę się trochę. XD
    Niby wszystkich te dzieci denerwują. Nie ma bloga o Awatarii, na którym nie byłoby posta a propos: "ale te dzieci z parku są głupie"
    W różnych ankietach, pt. Co byś zmienił w grze, wszyscy piszą, że usunęliby dzieci z parku itp. Ale czh ktokolwiek zastanawiał się, co naprawdę byłoby bez dzieci w parku? Byłoby okropnie nudno! Nie bronię tu dzieci, kotów, mamusiek z parku, ale przyznajmy szczerze, Awataria bez dzieci nie mogłaby istnieć xD Wszyscy tak się bardzo przyzwyczailiśmy do dzieci, że nie dalibyśmy rady bez nich normalnie grać, a park stałby się pustą, nudną miejscówką.
    Poza tym... Kto nie udawał kiedykolwiek dziecka w parku? No przynajcie się, że na pewno udawaliście ;) Ja się przyznaję - udawałam nie raz. Dlatego nie bądźmy hipokrytami (polecam Wikipedię, jak ktoś nie zna znaczenia) I bądźmy bardziej wyrozumiali. Kto się czubi ten się lubi. Dokuczamy dzieciom, ale tak na serio to cieszymy się, że są! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Ja też nie raz udawałam. Ten post to zdanie Karmy, mi nic nie przeszkadza, nic nie mam do dzieci itp.

      Usuń
    2. Też nie mam nic do posta. Bardzo przyjemny :)
      Chodziło mi tylko o sam temat dzieci XD

      Usuń
  3. xD Ja strasze te dzieci bananami xD
    Tak propo to modzi mogą usunąć te dzieci, gdyby wprowadzili bana za nieczytelne pisanie (dużo błędów)
    /Miss Filly

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.