środa, 23 listopada 2016

Kilka słów na temat...

Hej.
Mam dla was kilka informacji na szybko, które niekoniecznie dotyczą Awatarii.

1. Częstotliwość dodawania postów.
No niestety, 3 gimnazjum nie jest taką ''prostą'' klasą.
Codzienne kartkówki, sprawdziany. Do tego mam zaległości przez mój 3 tygodniowy wyjazd... np. dziś musiałam napisać kartkówke z matematyki, o której nawet nie wiedziałam i nic nie umiałam (ściągałam, poprawie się)

2. Awataria
Niestety, coś się dzieje z moją Awatarią - zarówno na nk.pl jak i na Facebooku, wyświetla się jakiś komunikat na czarnym tle, lub gra ładuje się strasznie długo.
Wczoraj byłam tak zajęta, że zapomniałam zaliczyć dni na obydwóch kontach i niestety...
(AMEN) mam 1 dzień i musze wszystko od nowa... zbierać.... ;____;

3. Konkurs
PRZYPOMINAM O KONKURSIE, KTÓRY TRWA DO KOŃCA LISTOPADA 
- DO WYGRANIA V.I.P NA 10 DNI!!!
ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!

Myślę, że to tyle tych INFORMACJI.
Nie mogę wam obiecywać, ale jeżeli uda mi się wejść na Awatarię to napiszę jakiegoś posta. :]
~Emilia

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.