środa, 16 listopada 2016

Lagi na Awatari?

Hejka :P
Ostatnio miałam dziwną sytuacje. Otóż chciałam pożegnać się z moim mężem a tu niby jest online ale ja go nie widziałam o.O I tu mi zniknął :P Nie wiem czemu.
Awaka ma coraz więcej bugów czy bagów (jak zwał tak zwał.) Ostatnio sąsiedzi mi znikli. Nie robiłam Screena. Kiedyś we wakacje moja koleżanka miała 2 mężów 😀😀 Ten drugi ni z tond ni z zowąd :P Nie dawno również moja koleżanka weszła w link na 200 G i wyświetlił jej się dom Marysiu i a reszta cała czarna ;) A wy mieliście taką sytuację? 
~Karma :) 

1 komentarz:

  1. Sąsiadów nie masz, bo musisz ze znajomych usunąć konto zablokowane. Ja tez kiedyś miałam te same sytuację.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.