wtorek, 1 listopada 2016

Blog miesiąca, prawdziwa ja, mój pobyt w szpitalu

Hej!
Na początku chciałabym powiedzieć wam tylko jedno. Na blogu Baśniowa Awataria odbywa się plebiscyt na bloga miesiąca. Oczywiście zachęcam do głosowania na wybrany blog, tym razem nie zależy mi na plebiscycie tak jak kiedyś.

Teraz chciałam powiedzieć kilka słów o podróbkach. Otóż na Awatarii z tego co wiem roi się od moim podróbek! Uważajcie na nie, jeżeli będą was obrażać, lub co gorsza robić inne rzeczy to pamiętacie - ja taką nie jestem! Nie nawidze gdy ktoś kogoś obgaduje i nigdy nie wyzywam ludzi. Chyba że oni zaczną pierwsi. -_-
Ale nie zdarza się to często. Prawie nigdy...
Przez puffina (aplikacja na telefon) weszłam na Awatarię. Zrobiłam zdjęcia moich Awatarek. Zaczynamy od Awatarii na nk.pl (jakość, przepraszam) .
A to ja na Facebook'u:
Najlepszym dowodem na to, że to JA - są kominki na nk.pl. XDD 
Jak to zrobiłam? Sama nie wiem, lag.
Dlaczego piszę ten post? Kiedyś stanęłam na ulicy i jakiś typek podszedł i powiedział, że jestem kolejną podróbka...
Wkurza mnie to, ponieważ od kad kupiłam fryzurę za 6G, której praktycznie nikt nie kupował to stała się ona od co popularna i każdy ją kupuje, co gorsza upodabnia się do mnie. -_-

Co do wyjazdu.
Rano byłam załamana, wszyscy z mojej sali pojechali do rodziny, ja zostałam sama. Zrobiło mi się przykro... Poleciała mi łza , przykro mi że nie mogłam odwiedzić grobu taty... (eh... po co ja to mówię , nie wymagam współczucia) i bliskich z rodziny.  Ale obecnie jakoś się trzymam, poznałam 2 kolezanki w tym jedna z moich stron, niestety jutro wyjeżdża. ;(

A więc to na tyle, do zobaczenia moi kochani! :)
~Emi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.