poniedziałek, 27 czerwca 2016

Ważne informacje! ... :(

Witajcie...
Dziś mam dla was dosyć smutną informację, otóż Ania - tak ta Ania, nasza kochana Ania Awataria.
Ma chore serce, tak na serio i w lipcu bedzie miała operację...
To oznacza, że musi odejść na jakiś czas....
Aniu, wierzymy w to, że wrócisz! Wyzdrowiejesz i znów będziemy tutaj, razem...
Bardzo mi smutno z tego powodu, ja nie wiedziałam, że to tak na prawdę poważne... :(
Przepraszam i dziękuję Ci! Wierzę mocno, że już wkrótce się znowu spotkamy! <33

Nikola wraca na Yt?!
Nikoli zablokowali konto na Nk.pl, nawet nie wiadomo dlaczego? Po co? I kto?!
Ja uważam, że ona nie robiła niczego złego! A teraz?! Odzyska konto?
Wiara jest mocna!
Odzyskasz jesli uwierzysz, że jest to możliwe!
Ja mogę Ci życzyć tylko powodzenia! :')

Uważam, że zarówno ty Aniu- jak i ty Nikolu ze wszystkim sobie poradzicie!
Jesli tylko uwierzycie, że możecie to zrobić!
Ja wierzę! A wy?

Życzę wam powodzenia!
Pozdrawiam was!

~Youtuberka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.