niedziela, 5 czerwca 2016

Informacje! Dlaczego adminka Ania nie pisze?

Dobry Wiecz... A nie, to 8 RANO ;-; :cc.
Dzieeeń Dobry! :D Przychodzę do Was z kilkoma informacjami. Więcej dotyczy bloga. :3
A więc, jako iż zauważyliście, że adminka Ania w ogóle nie pisze, postanowiłam Was poinformować o pewnej rzeczy... Zacznijmy może lepiej :D
Ania teraz przechodzi dość ciężki okres w życiu. Problemy, zdrowie i tak dalej ;/. Powiedziałabym o jednej rzeczy, ale to raczej zbyt osobiste. Nie wnikajcie ;)
Obiecuję, że ją dzisiaj namówię by napisała jakiś post ;)
Teraz coś o blogu. A więc: Chciałabym podziękować CandyGirl za przedłużony okres próbny na blogu :D Mam szanse ,,podszkolić'' swoją pasje pisania :D (Tak, to dlatego jestem na blogu. Bo lubię pisać! 8). Kujonem nie jestem, spoko x3)
Druga rzecz, wczoraj nie dodałam ani jednego posta, ponieważ jak mówiłam Ania ma ciężki okres w życiu, wspieram ją i po prostu nie miałam czasu ;) 
I ostatnia informacja: Jak zostanę na tym blogu... DODAM 50 FAKTÓW O MNIE *-*. Będzie trudno, ale co tam! ;DD

To na tyle, do zobaczeniaaa! ♥

/GetToLife
PS. Patrzcie jaką ładną prof. dostałam *u*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.