sobota, 18 czerwca 2016

Przecena? Nieobecność Ani i Nikoli.

Witajcie!
Na początek chciałabym poinformować was o nieobecności Ani i Nikoli.
Otóż Ania ma zepsutego laptopa i nie ma jak napisać do was posta, natomiast Nikola jest w szpitalu...
Nikola życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!

A teraz coś z innej paki.
Wczoraj pojawiła się przecena na ten oto strój :
O 25 G mniej, myślę że korzystna oferta. A wy?
Znając twórców przecena zniknie w środę, a co będzie w środę? Tego nie wiem!
Wczoraj nagrywałam filmik, który mi się nie udał. Ale podczas nagrywania spotkałam dziwną rzecz, którą uwieczniłam zdjęciem i nagraniem! Spójrzcie sami!
Spotkaliście się z czymś takim?! O.o
Czyżby kolejne Illuminati? (rymy Esia xDD)
Dobra jedziemy dalej! Chociaż dziś sobota, to i tak pojawią się jeszcze posty!
Dziś dobiega okres próbny Julii. Wczoraj nie dodała postu z wiadomych przyczyn. Szkoda, że nic nie wygralaś! Ale może następnym razem się uda! Pokazałaś nam nawet swoją twarz. Ja nie jestem jeszcze na to gotowa, ponieważ obiecywałam że pokażę twarz na 1000 subków na moim kanale, ale już wkrótce usłyszycie mój głos! :))
A teraz kilka footek z BUTLI;


Była niezła zabawa! Może ktoś z was tez tam jest? Pochwalcie się w komentarzu!
Jeszcze dziś wyniki pracy Julii!

~Youtuberka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.