sobota, 11 czerwca 2016

Ze świata Youtuberów + Awataria w rzeczywistości oraz nowa seria!

Hejcia!
Mam dla was dużo infa! Ale nie mam za dużo czasu więc się nie rozpiszę!
Dobra więc zacznijmy od Youtube!
Na moim kanale:
Na kanale Ani:

A teraz, przedstawiam wam moje rysuneczki najnowsze. Ale powiem, że nie ze wszystkich jestem zadowolona :/




 Takie tam, fan arty. Oczywiście trafią do naszej galerii. :)
Ten ostatni nie zbyt mi się podoba, ponieważ zepsułam cała twarz i to tak dziwnie jakoś wygląda... :/
Najnowszy rysunek to ta dziewczyna w sweterku w paski. ;)
Skusiłam się także na narysowanie Awatarki w stylu chibbi, taka słodziutka ^^ <33
A tutaj coś dla was (moich widzów), nawet o tym nie wiedzieliście ale dla mnie jesteście tak ważni, że zapisuję każdego, KAŻDEGO dnia ilość subów (czyli ile nas jest na kanale) Zaczynałam od 157 subów. Pisać zaczęłam 23 marca 2016 roku. w 3 miesiące doszło was ponad 300! Kocham was <33

To nie jest zwykły zeszyt, to zeszyt w którym zapisuję nie tylko subskrypcje, ale i scenariusze i w ogóle wszystko o moich zamiarach na kanał i na blogu! <3
A teraz
NOWA SERIA
''Dośpiewanki'' - bedzie ona polegac na tym, że nucę na Awatarii osobom rózne piosenki, a oni muszą ją dokończyć, lub podać jej tytuł . Gramy do 3 punktów. :D

To na tyle!
Pozdrawiam
~CandyGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.