czwartek, 9 czerwca 2016

MOJE OCENY! *-*

Siemka, dużooo os chciało wiedzieć, jakie oceny mam ;D więc oceny mam następujące :
Matematyka : 4
Fizyka : 4/5
Chemia : 5
WOS - 5
J.Polski - 5
Historia - 5
J.Angielski - 5
J.Niemiecki - 4/5
Religia - 6
Zajęcia Artystyczne - 5
Zajęcia Muzyczne - 6
Geografia - 5
Biologia - 5
W-F - 5
Zajęcia Techniczne - 6
Informatyka - 6
___________________
+ Zachowanie CELUJĄCE ;;DDD Wiec myśle, że oceny są dobre. Mam nadzieję że będe mieć pasek *0* Oceny nie są zadowalające do końca ;/ chodzę do 3 gim, i te oceny są.. no są jakie są ! ale nie są złe! Mogłabym ta Matemtykę poprawić, hehe :D Świadectwa nie pokażę :( bo od razu idę złożyć podanie do przyjęcia do mojej nowej szkoły :(( ale pasek będzie!*-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.