piątek, 10 czerwca 2016

JESTEM NA OKRESIE PRÓBNYM, A ODCHODZĘ...?

Cześć... Jak widzicie, tytuł nie zadawala... Prawdopodobnie odchodzę. Mimo iż jestem na okresie próbnym... 
Odchodzę też prawdopodobnie z gry... Znudziła mi się... Mam problemy w życiu, żyletka wita coraz częściej w mojej dłoni... Nie chcę się rozpisywać. I tak bym nie została, albo nie zostanę... 

Najwięcej głosów ma Martynka, i obydwie powinny zostać, rywalizują ze sobą. Ale nie o to chodzi, że są złe wyniki... Więcej osób mnie obgaduje w klasie, i naprawdę jak to piszę płakać mi się chcę... ;cc
Oto wyniki sondy..
Nie jestem potrzebna w ogólne na tym blogu, nie umiem pisać, jestem do niczego.. Tyle.




To do zobaczenia, chyba... /GetToLife ;cc

3 komentarze:

  1. Ta sonda nie wiele znaczy, to nue o to tutaj chodzi. Tu chodzi o to, aby na okresie probnym wypaść jak najlepiej, dodawać dużo postów. :) Masz jeszcze dużo czasu aby się popisać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz. Bardzo was obie lubię. Naprawdę nie przejmuj się sondą!! A oni Cię obgaduja z zazdrości
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz. Bardzo was obie lubię. Naprawdę nie przejmuj się sondą!! A oni Cię obgaduja z zazdrości
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.