czwartek, 9 czerwca 2016

Koniec szkoły coraz bliżej!

Siemaneczko moi kochani!
Jak już zauważyłam adminki chwalą się ocenkami na koniec roku. :)
To ja też! :D
Powiem wam co będę miała i z jakiego przedmiotu!

  1. Religia 5/6
  2. J. Polski 5
  3. J. Angielski 5
  4. J. Niemiecki 5
  5. Historia 5
  6. WoS 5
  7. Geografia 5
  8. Biologia 5
  9. Chemia 5
  10. Fizyka 4
  11. Matematyka 5
  12. Informatyka 6
  13. W-F 5
  14. Zajęcia artystyczne 6
  15. Technika 6
Wszystkie ocenki wystawione, pozostała jeszcze tylko kwestia w sprawie religii i informatyki.
Muszę napisać wpis do gazetki szkolnej z informatyki o zakończeniu roku i będę miała 6. :)
Nie żeby coś, że jestem kujon czy coś, ja po prostu dużo zapamiętuję i szybko się uczę. :)
No to na tyle o tej całej SZKOLE. Nie żebym się wychwalała aż tak. Mam nadzieję że świadectwo będę miała, zachowanie wzorowe oczywiście. Jesli chcecie to mogę wam wysłać zdjęcia mojego świadectwa. xDDD

~CandyGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.