sobota, 4 czerwca 2016

Uratuje swoją sytuacje.

No hej.

Nie ma wgl wstępu bo serio, nie miałam czasu dodać nic na bloga z powodu znanego wam .. Tak właśnie z tego powodu!

W Środę, Czwartek i Piątek miałam 2 kartkówki [Środa i Czwartek] a Piątek sprawdzian z Matmy. No wiecie.. trzeba trochę ocen żeby mieć pasek.

Myślałam jakie serie w ogóle mogłam dodać żeby nie było że ściągam od innych. Ale.. wszystko zajęte.

Dziękuje osobom które złożyły życzenia z okazji Dnia Dziecka. Bardzo.

Bardzo zaniedbuje Awatarię, bloga i wszystko. Nie wiem jak to ułożyć. Dopiero co weszłam i zobaczyłam posta.. mam około 14 dni, okresu próbnego. Candy zawiodła się na mnie. Serio. Nikola trochę podratowała swoją sytuacje, a Ania? Wgl, nie wiem. [Nie wnikam]

Ostatnio trochę sobie pomyślałam jak mogłam uratować swoją sytuacje. Dodawanie postów codzienne jest dla mnie trochę niemożliwe przez sprawdziany, kartkówki itp.

Nauczycielki myślą że jak zrobią kartkówkę to będzie fajnie. Mylą się.

Osoby które trzymają mnie na razie na takim jakby ,,stołku'' blogowania - Thank!

Pomyślicie sobie ''Może chociaż krótki post jest możliwe, cnie?'' Dla mnie jest - ale jak zwykle siedzi 6 letni brat którego musze albo przekupić lub zaszantażować.

Trochę jest mi smutno z okazji tego że nie zdałam pierwszego ,,semestru'' blogowania.

Co nie..

Szukam takich osób które podniosą na duchu, itp.

Cześć.

2 komentarze:

  1. Rozumoem to, ja w tamtym tygodniu miałam codziennie po 2 testy, ale ma wszystko jest czas. Rozumiem to ale juz wkrotce konoec roku szkolnego! :)
    Mam nadzieję, że sobie poradzisz. Ja dążę do tego samego celu aby miec świadectwo z paskiem.Teraz i tak jest ostatni tydzień przed wystawieniem ocen, więc każdy się stara. :)
    Nauka jest ważniejsza. ;) Rozumiem to bardzo dobrze. Uratowałaś swoją sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem* koniec* przepraszam za literowki. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.