poniedziałek, 13 czerwca 2016

OKRES PRÓBNY! WITAJCIE! :D

Witajcie nazywam się Julia i jestem na okresie próbnym na tym blogu myślę , że moje posty wam się spodobają jak i zabawy które wymyślę A teraz trochę o mnie:
                                                              -Nazywam się Julia Jarka
                                                         -Mam 11 lat urodziłam się [08/10/2004]
                                                           -W Awatarię gram ponad 3 lata :D
                                               - Na Awatarii nazywam się Ide Do Klopa i mam 21 level            
                                               -Lubię śpiewać jak i jeździć na rowerze i na rolkach :D

                                                                              Kanał:
                                                                   DoNotLoved Awa
Paszport:
Będę się podpisywała /IdeDoKlopa

/IdeDoKlopa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.