sobota, 18 czerwca 2016

JULIA ZOSTAJE Z NAMI?

I witam w końcowym poście !
Julia wreszcie doczekałaś się werdyktu!
Dzisiaj to właśnie ocenię twoją pracę na blogu. Więc zaczynamy.

Na początek chciałam Ci powiedzieć, że dodawałaś posty codziennie. No tam wczoraj nie dodałaś, ale to usprawiedliwiłaś. Wymyśliłaś mini serię i w ogóle odważyłaś się pokazać nam swoją twarz. :)
Ogólnie twoja praca na blogu bardzo mi się podoba, nie widziałam żadnych błędów w twoich postach.
A więc nasza decyzja brzmi;
ZOSTAJESZ Z NAMI NA BLOGU!
Ja się bardzo cieszę, że mogę pracować z taką osobą jak ty! :)
Nie zapominaj dodawać postów i uzupełnij rubrykę administracja.
Mam także prośbę abyś dodała swoje posty i serie do strony POSTY I SERIE.
Oczywiście nie musisz pisać non stop tak jak ja! Ale jeśli masz tylko czas to do roboty!
Ważne to, aby chociaż 2 posty w tygodniu były z twojej strony. Te słowa kieruje także do innych adminek, które niestety są nieobecne.
A więc do roboty!
Gratuluję!

~Youtuberka ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.