piątek, 17 czerwca 2016

Ciekawostki ze świata Youtuberów #4 - nowa ja! :)

Hejka!
Dziś piątek, a więc ciekawostki itd.
Dziś skupimy się na moim kanale i na zmianach u mnie.
Jak na pierwszy rzut oka widać, zmieniłam nick! Nie jestem już CandyGirl. Bardzo rzadko zmieniam nick, tylko 2 razy zmieniałam.... więc dla mnie to jest coś nowego. Po mału przyzwyczajam się do tego nicku. Przygotowała go dla mnie Lilqa xx. Bardzo ci dziękuję!
●ỲØǓṰṸḆḔṚḰḀ●
Tak właśnie wygląda. Mi się podoba, a wam???
Dobra przejdźmy do następnych info!
Tutaj macie cały przebieg zmiany nicku. Haha. Jeszcze muszę uzupelnić zmiany w paszporcie. :D
Następnie, nowy teledysk na moim kanale! :)
P!nk - Just Like Fire ♦ Awataria Teledysk
A teraz;



 Trochę wydarzeń, jak widzicie na pierwszym planie mamy oszusta z Goldami, wyslij sms na nr..... o treści Nk..... ;) Wiecie, a i zobaczcie jaka zachęta ! Euro 2016!
A tak w ogóle to wczoraj grali Niemcy- Polska , był remis! Jak dla naszej reprezentacji to duże osiągnięcie! :) Niemcy to w końcu mistrzowie świata!

Dzisiaj przechodząc się po skwerze spotkałam Damiana...
Zobaczcie na naszą rozmowę.

Tak, rzeczywiście mnie rozczarowałeś.... no powiem ci, że pierwszy raz mi się zdarza, że ktoś mi pisze, że nie jestem YouTuberką.  Skoro nie jestem, to dlaczego nadal nagrywam filmy?
Dlaczego mam 452 subskrybentów, których szanuję?
Dlaczego mam wyświetlenia pod filmikami?
Dlaczego mam konto na Youtube?
Dlaczego jestem aktywna 24h na dobę na Youtube?
To chyba nie są argumenty na to, że nie jestem Youtuberką.... 
I powiem ci szczerze, zrozumiałam twój hejt. Wiem, że to nie będzie ostatni! 
Ale wiedz, że mam wiele osób, które szanują moją twórczość na YouTube, a ty pewnie nie masz nawet konta na YouTube.
Chciałam ci powiedzieć, że moge się nazwać Youtuberką, ponieważ regularnie nagrywam filmiki, które oglądają różni gracze z całej Polski.
I wtedy mnie oświeciło! To ty dodajesz mi te łapki w dół pod każdym filmikiem!
Wczoraj pod moim teledyskiem P!nk, od razu zauważyłam łapkę w dół!
Ale proszę Cie, jeśli się nie znasz to nie łapkuj i po prostu wyjdź...
Pozdrawiam!

~CandyGirl   YouTuberka (teraz tak będę się podpisywać)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.