piątek, 3 czerwca 2016

Powrót + Dlaczego mnie nie było?

Cześć! Poznajecie jeszcze? :D To ja, Nikola ;D.
Przepraszam za brak postów z mojej strony, ale wyjechałam do babci na wieś, na 4 dni i tam neta nie miałam. Byłam na nk, ale chwilę ponieważ byłam na komórce bo miałam dane 8) Mimo, iż miałam dostęp do bloga itd, mój telefon to wielkie... Dobra, nie kończę :D, I nie da się na nim pisać postów. 
*Wszystko wytłumaczone i dziękuje*
Teraz posty będą codziennie, przez tydzień. Mam przez ten wyjazd przedłużony okres próbny.
Trzymam kciuki za Ciebie Martyno, byś się dostała na bloga! :)

Tyle! Do zobaczenia! ♥

/GetToLife

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.