piątek, 24 czerwca 2016

Sondy #1

Witajcie, dzisiaj prezentuje nowy post ''Sondy'', w którym będę opisywać 3 sondy z ostatnich dni. Potem będę je oceniać i podsumowywać oraz zdecydujemy kto, co w danej seri - sondzie wygrało.
A więc nie zwlekając zaczynajmy! :)
Pierwsza sonda dotyczy naszych świadectw! A więc (sonda dodana dziś), 7 osób jest na ''tak'' - no dobra przekonaliście nas! Adminki, ktore chcą - pokażą! Na przykład ja wam pokażę! ^^ 
Czekajcie do jutra! Jutro na 100% będzie! :)

Następna sonda dotyczy naszych rysunków z ostatniej środy! Zobaczcie ile glosów jest na Valide Sutan! Aż 54! O maj gasz*!
Ale są także głosy na twarz Awatarki, na ''sama nie wiem'' i na ''nie podoba mi się''.
To ostatnie rozumiem, nie traktuje tego jako hejtów - wiem, wiem za bardzo się przechwalam chyba tymi rysunkami! Nie jestem taką WIELKĄ artystką! >.<
Ale niektórym podoba się moja twórczość.

No i trzecia sonda - ostatnia. Ta sonda z naszej zabawy ''Co wolisz?'' - a więc kto wygrał?
WYGRANYM JEST SKWER!!!
Gratulujemy! Ja sama byłam za skwerem! Skwer uzyskał aż 10 glosów!
Dziękujęmy!
~Youtuberka

PS. Informuję, że w czwartek i dziś nie było postów ''Ciekawy temat'' oraz ''Ciekawostki ze świata Youtuberów'' z powodu awarii technicznej.
Przepraszamy. :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.