środa, 15 czerwca 2016

Nowy paszport.. moja aktywność

W Wakacje będę rzadko.. no może dwa/trzy posty dodam na 3 tyg. Zrozumcie. JA W WAKACJE. MAM WAKACJE ! OD WRZEŚNIA WAM BĘDE PISAC POSTY W WAKACJE BĘDZIE RÓWNIEŻ PRZERWA OD KANAŁU! :) Więc.. zbieramy siły na nagrywanie Do września
Tym czasem gdzie wybieram się na Wakacje?;3
Lipiec :
-Hiszpania z rodzicami (na ok. tydzień.)
-Londyn (Jadę sama z babcią ^.^ ) na 2 dni.
-Sopot, oraz Mazury! Jadę co cioci na wieś! ;3 na ok 3 dni
No i powoli zbliżamy się do Sierpnia (Potem w Lipcu już nigdzie dalej nie wyjeżdżam.XD)
Sierpień :
Jadę na pewno z BFF do Krakowa.(Sprawy..oj nie ważne;))
I tak mijają moje wakacje!Jak wakacje, wakacje od wszystkich moich media.Np.YT,ASK,I ... BLOG! Nie będe miała czasu, a czas w Wakacje, musze poświęcić bliskim. :) Do zobaczenia już... w Wakacje !<3

Mój nowy paszport :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.