piątek, 24 czerwca 2016

''To już jest koniec! Nie ma już nic, jesteśmy wolni. Możemy iść!''

Hej!
Nadszedł ten dzień! Każdy na to czekał! Świadectwa, wyróżnienia.
Pożegnania z najbliższymi!
To już jest koniec roku szkolnego! To jest początek wakacji, cieszycie się?
Jak wam minął ten rok szkolny? Mi bardzo szybko!
Jaką macie średnią? Ja 5.20 ^^
Jestem zadowolona z moich wyników w nauce.
Na dole przygotowałam wam ankietę!  :)
Tutaj taki mini rysuneczek, który narysowałam do gazetki szkolnej.
To życzę wam udanych wakacji! I mam nadzieję, że będziecie nadal z nami!
Wakacje z AoY i Youtuberkami! ^^
Zapowiadam KONKURS !
Już niedługo! :)
~Youtuberka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.