niedziela, 5 czerwca 2016

NIE MAM CZASU!

 Ludzie, do jasnej.. Nie będę przeklinać.Po prostu.. nie mam czasu! Jak wiecie chodzę  do 3 gimnazjum, jestem przewodniczącą klasy i muszę pisać scenariusz zakończenia roku, a to nie jest tak że wezmę kartkę, i już coś tam napiszę.Jakoś Awatarię odstawiam na boczny tor! Nie daje rady! Pisze scenariusz, odpowiadam na asku, Poprawiam oceny żeby zdać z paskiem, nauka, nauka, i jeszcze raz nauka!Rodzice ograniczyli mi internet, staram się jak mogę ! Ale po prostu nie wychodzi mi to jak ma wyjść. Jeszcze teraz lekturę z Polskiego mamy ! I to jest trudne, jutro np. mam aż 3 prace klasowe, to co wy myślicie że ja będę siedzieć na blogu niż się uczyć?Nie.Nie będzie tak, nauka mi coś w życiu da a Awataria i Blog ? Nic. Oczywiście wiem dziękuję za wszystkie suby i osoby które mnie lubią/oglądają to wiedzcie że dziękuje że mnie rozumiecie!♥ Cholernie się boje tego że mogę to wszystko stracić, ale staram się jak mogę!Na awatarię wchodzę jak tylko mogę, ale wtedy chcę pospędzać z tymi ludźmi których kocham/lubię! Nie mogę pisać codziennie, nauka i nauka! Kolejny raz mówię! A gdyby tego mało było, dzisiaj muszę jeszcze figury na matmę skleić ! Nie mogę nie potrafię tak się rozpisywać jak Piszę Emila Na dole. Nie umiem ! W Wakacje będę częściej na Blogu ale tez bez większego szału! Może z 3 Posty na dwa tygodnie napiszę. Blog to nie jest jakiś pamiętnik żeby rozpisywać się co się w danym dniu dzieje. Na prawdziwego Bloga nie dodaje się  codziennie postów. Po co? Po to, żeby czytelników zżerała ciekawość. Dziękuję. Jeszcze jakiś hejt na ten temat to się mega wkurzę. Dziękuję                                          /Ania (Pjona Kurwo)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.