piątek, 24 czerwca 2016

Wakacje!

Hejkaaa !! dziś skończyły się tortury czyli koniec szkoły i wakacje! 
Macie jakieś plany ja raczej nie :C.
Jaką mieliście średnią ja miałam 4.00 i się z tego ciesze.
Bo mądra Zuzia zamiast się uczyć spędzała czas na awatarii xD.
Wiecie co mam w dupie ten pasek odetnę od świadectwa siostry i przykleję sobie hehe :D
\
moje zdjęcie z dawnej awy którą mi ukradli. 
A tak to życzę wam zajebistych wakacji, bezpiecznych, szalonych, miłych i jakich jeszcze chcecie. 
Papa 
~Tygrys

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.