sobota, 18 czerwca 2016

DZIEŃ DOBROCI DLA BEZDOMNYCH


I znowu Ja!
Nie mogłam się oprzeć! Otóż dziś na skwerze spotkałam dziwną sytuację!
Były bitwy na poduszki!
Nie zabrakło tam Julki i Ani!
Ja rozegrałam bitwę z Pauliną, wiecie co dostałam od pewnego fajnego pana? Zgadnijcie.
V.I.P na 5 dni!
Dzisiaj mamy dzień dobroci? Haha! Aby uzyskać V.I.P wystarczyło wygrać w bitwie na poduszki.
Ja wygrałam! Ania także i Julia tez! ^^

 I w ten oto sposób otrzymałam V.I.P na 5 dni! ^^
Tutaj macie kilka fotek z tego wspaniałego wydarzenia! XD

 Na dziś to bedzie tyle!
Chyba jutro nie bedzie postów, bo dziś za dużo. Hahah.
To pa! :)

~Youtuberka










1 komentarz:

  1. A ja to co kuźwa mnie zabrało w tym poście haha jestem na zdj 😊
    Tygrys

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.