poniedziałek, 20 czerwca 2016

Zwyczajny post #4

Witam w poniedziałkowym poście!
To już 4 post z serii ''Zwyczajny post''.
Co dziś?

  • Dlaczego Awataria nie obchodziła urodzin?!
  • Ja latam na Nayan Cat?!
  • Śmieszne wydarzenia!
To zaczynamy! 
Wczoraj chodziły plotki, że Awataria ma urodziny. Szczerze mówiąc na rosyjskiej już coś się dzieje! A u nas? PUSTKA.
Dlaczego administracja się nie postarała? :/
Może w środę zaczną się urodzinki?
Sama nie wiem, jestem ciekawa czy w ogóle zrobią jakieś urodziny?
Wątpie.

NEXT!
Nudziłam się z rana... zobaczcie co zrobiłam! xD
Tak, ja latam na Nayan Cat- cie.... xDDD
Efekt nudy, ale przyznam że nawet spoko wyszło.
Profilówke robiłam w programie PIXRL.
Pewnie znacie! :D
 
A teraz na szybko śmieszne wydarzenia z rana!
Na pierwszy rzut oka widzę, że do wynajęcia jest poranna prostytutka!
Ciekawe ile bierze? xDDDD

Patrzę, patrzę a tutaj niewolnica!
No, no nieźle. Heh..
Niektóre wydarzenia są tak glupie... xDDD

Dobra to na tyle! Może jeszcze się zobaczymy! 
Zapowiadam, że już wkrótce konkurs!

~Youtuberka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.