poniedziałek, 6 czerwca 2016

Zawieszony nie znaczy usunięty! Kolejna informacja! Ciekawy temat...

Hejka!
Blog nawet nie jest zawieszony. To była tylko zła informacja. Ale ja mam na wszystko czas spokojnie! :D
A więc dzisiaj stworzyłam dla was ankietę na blogu! Zachęcam do głosowania! :)
Jak widzicie ankieta 1. dotyczy naszych autorek na okresie próbnym! Możecie już zacząć głosować! Chociaż ICH OKRES PRÓBNY KOŃCZY SIĘ DOPIERO 18 CZERWCA. Przez ten tydzień będziemy niestety mało aktywne, ale myślę... myślę że to was nie zniechęci! Czytajcie dalej! Oglądajcie, komentujcie! Polecajcie!
OBIECUJĘ WAM, ŻE W WAKACJE BĘDZIE TUTAJ DUŻO SIĘ DZIAŁO! MAM NA MYŚLI IMPREZKĘ BLOGOWĄ! :)
Rozpocznijmy wakacje z Awatarią oczami Youtuberów! :D

A teraz przejdźmy może do tematu Awatarii.
Otóż wiele z was ma problemy z wyglądem, mam dla was kilka propozycji! :P
Po rosyjsku:
A więc:
Fryzurka - 5G
Oczy - 5G
Usta - 3G
Brwi - 405S
Stras - 750G

Razem 13G i 1155S

Jeśli chcecie więcej takich postów o wyglądzie to kliknijcie ''Jestem na Tak''.
Dzięki za uwagę! Paa

~CandyGril



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.