niedziela, 12 czerwca 2016

Awataria, a rzeczywistość #3

Hejka!
Dotychczas tylko pokazywałam wam moje prace plastyczne, a dziś może jedną z nich opiszę.
Porównam ją także do postaci z gry, może zacznijmy od pierwszej pracy! :)
Rysunek przedstawia Awatarkę, ubraną w naszyjnik ''PUNK'', czerwoną bluzkę ''Military'', czarne rękawice ''PANI'', biało-czarną spódnicę, rajstopy ''PUNK'' i buty ''PANI''. Uważam, że bardzo ładnie wyszły mi w tym rysunku rękawice, ponieważ zwróciłam uwagę na najdrobniejsze szczegóły, bluzka i naszyjnik także są tutaj mocną stroną. Natomiast nie jestem zadowolona z dolnej części ubrań, czyli rajstop, spódnicy i butów, ale najbardziej ze spódnicy. Spódnica nie wyszła taka jak powinna wyjść (tak jak wygląda w grze). Jednak usprawiedliwiam to tym iż nie miałam dostępu do Awatarii i niezbyt pamiętałam jak ta spódnica wyglądała. Teraz przejdźmy do ciała, a więc:
- na pewno jestem zadowolona z twarzy, błękitne oczy, jedno przymrużone (puszcza oczko), nos jest w porządku, usta czerwonawe, także są ok.
Najbardziej w tym rysunku podobają mi się włosy, myślę że to jedne z najlepszych jakie narysowałam! Naprawdę, nie widać zbytnio konturów i jest uszczególnione położenie włosów, ''przegródek''. Uszy naszej postaci są zakryte włosami (uszy nie są moją mocną stroną w rysunkach).
Ciało? Hm... wyszło nawet ok. nie mam zastrzeżeń. :)
Czy jestem zadowolona z rysunku?
TAK, jak najbardziej, myślę że to jeden z najlepszych jakie narysowałam i jest to pierwszy rysunek o tematyce Awatarii jaki narysowałam. :D

A teraz inna informacja!
Jutro powitamy nową autorkę Julię, która będzie na okresie próbnym do tego samego dnia co Martynka i Nikola. :)
Pewnie dziwicie się dlaczego dziewczyny były 2 tygodnie, a Julia będzie tylko 1?
Powinniście znać odpowiedź! ;)
W tym tygodniu mieliśmy mały kryzys i mało, która pisała posty. Więc od jutra musicie się postarać, aby wypaść jak najlepiej!
Powodzenia!

~CandyGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.