środa, 15 czerwca 2016

Awataria, a rzeczywistość #4 - Informacje, stare rysunki

Hejka!
Może zacznijmy dziś od towaru dnia;
Dziś mamy fontanne! Oczywiście, tradycyjnie dla V.I.P ... :/
Towar nosi nazwę ''Basen ozdobny'', czy się opłaca?
Hm... no szczerze, nawet tanio. Ale największym minusem jest to, że dla V.I.P-a.

NO DOBRA!
Przejdźmy do środowego posta! Dzisiaj przedstawię wam kilka obrazków, które już wcześniej wam pokazałam. Ale na zaś powiem wam, że już narysowałam 2 nowe (w następną środę będą).
Rysunek 1

Ten rysunek przedstawia dziewczynę, która pokazuje ''rock'n'roll''  (nie wiem czy to tak sie nazywa).
Od razu tłumaczę wam błąd (liczba palców xD).
Nie da się tego nie zauważyć, tak chodzi o tą rękę. Dziewczyna jest kosmitką, ponieważ nie ma 5 palców, ma ich 6. Hahaha xDD Tak to moje niedopatrzenie, po prostu za szybko to rysowałam i teraz już nie ma sensu poprawiać tego błędu, ponieważ zepsułabym rysunek.
UBRANIA
Awatarka ubrana jest w: Top ''VINIE'', Dżinsowe szorty, Czarne pończochy, Buty ''PUNK'' oraz Bransolety ''Ne.On''.
CIAŁO
Twarz, jak na mnie jest ok. Nie mam zastrzeżeń.
Reszta ciała także jest w porządku.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, iż postać ma 6 palców u jednej ręki....
To jest jedyne co mnie nie zadowala i nie zauważyłabym tego gdyby nie jeden z komentatorów na nk.pl.





Rysunek 2

Rysunek przedstawia Awatarkę, która macha ręką.
Na górze jest napis z naszego bloga, jest to jednocześnie dowód, że to ja rysowałam te rysunki i nie brałam je z internetu. ;) (i charakterystyczny podpis na dole rysunku).
UBRANIA
Awatarka ubrana jest w: Naszyjnik ''PUNK'', Czerwony Top ''MILITARY'', Spodenki ''BŁĘKITNA GWIAZDA'', Żółte rajstopy, Buty ''BŁĘKITNA GWIAZDA'', Bransoleta ''BŁĘKITNA GWIAZDA''.
Uważam, że wyszło nawet spoko! Do ubrań nie mam zastrzeżeń.
CIAŁO
Hm... Tutaj w przypadku twarzy, także jest ok. Jednak jedyne co mi się nie podoba to ręka oraz ułożenie nóg. Wyglądają troszkę nie naturalnie. Ale w ogóle jest nawet, nawet! ;D
Najbardziej w tym rysunku podobają mi się włosy i w ogóle cała twarz.
Jestem zadowolona z rysunku. :D





Hm... na dziś to będzie na tyle. Mozliwe, że dodam #4 część w sobotę i tam umieszczę ciąg dalszy naszych rysunków.
~CandyGirl

PS. Ostatnio przeglądałam posty na blogu i zauważyłam, że Tabletka ta z Awy nie dostała dyplomu za odgadnięcie 5 różnic w zabawie Nikoli!
Oto twój dyplom!
Nie ma za co! =3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.