czwartek, 16 czerwca 2016

Ciekawy temat #3 - Gdy się nie ruszamy (dla dziewczyn)

Witajcie!
Dzisiaj w porannym czwartkowym poście mam dla was ciekawy temat. Ten temat jest raczej dla dziewcząt, ponieważ posługiwałam się awatarem płci żeńskiej. Ale oczywiście chłopaki ciekawscy także mogą sobie poczytać!
Temat na dziś :
Co robimy, gdy się nie ruszamy? - dziewczyny
W tym poście przedstawię wam pozycje awatarek, gdy się nie ruszają. Myślę, że nie jeden gracz się nad tym zastanawiał!
A więc;
Postawa 1

W tej postawie nasza awatarka próbuje stanąć na jednej nodze.
Jednak po chwili upada.
Nie potrafiła utrzymać równowagi.
Po bokach macie zdjęcia tej postawy.




Postawa 2
W tej postawie natomiast 
awatarka coś poprawia?
Nie mam pojęcia o co w tym chodzi.
Wydaje mi się, że ''bawi'' się 
ręcami.
Hahah xD
Ta postawa jest jedną z tych, których nie
potrafię wytłumaczyć.
Illuminati. xD O.o


Postawa 3
W tej postawie awatarka poprawia 
sobie spodnie?
Hm... także dziwne. 
Ale jestem w stanie to opowiedzieć
A więc, jak już wyżej mówiłam awatarka
po prostu coś poprawia, aby wyglądać ładniej.
( ͡° ͜ʖ ͡°) 




Postawa 4
Tutaj jak widać jest także awatarka,
ale ona przegląda się w lusterku. (xD)
Nie powiem, jest to najbardziej interesująca dla
mnie postawa, ponieważ
znajduje się na niej nowy przedmiot.
Mianowicie lustro.
Jestem jak najbardziej na TAK.





Postawa 5
W tej postawie jak widać
nasza awatarka robi przysiad.
Chyba to tak z nudów.
Podoba mi się ta animacja 
tak samo jak ta powyżej!

Moja ocena
9/10



Postawa 6
Ta postawa przedstawia
awatarkę, która z nudów
także sobie potancuje!
Hehe.
Ta animacja jest bardzo szybka
ale mimo to także mi się podoba!
A wy co o niej myślicie?





Postawa 7
Ta postawa jest trochę
dziwaczna, tutaj natomiast nasza awatarka
albo się cieszy, albo tak po prostu.
Po prostu patrzy czy ma brudne
buty?? xDDD
Haha, ta teoria także jest
ciekawa prawdasz?



Postawa 8
Ósma ostatnia postawa
przedstawia nam awatarkę,
która do nas macha!
Awatarzy także nas widzą!
Heheszki. :D
Ta postawa, czy animacja także jest ciekawa
nie powiem na nią nic złego.
Chłopcy także mają tę animację.



Podsumowując, wszystkie animacje awatarek u dziewczyn są wykonane płynnie i dosyć realistycznie. Ja ogólnie jestem zadowolona, że twórcy naszej kochanej gry dodali takie coś.
Gdy nie było animacji, to nasze awatarki były trochę ''sztywne''. A teraz proszę bardzo!
Co jakiś czas mamy krótką animację! :)
To na tylee! Paa

~CandyGirl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.