niedziela, 26 czerwca 2016

Wytłumaczenie

Hejo!
Przepraszam że nic nie wstawiłam na bloga w sobotę, ale miałam jechać do koleżanki na noc i jak wyjechaliśmy byliśmy kawałek od domu rozpętała się wichura i szybko do domu! Tak wiało że jak jechałam zarzucało mnie na bok i prawie w samochód walałam który stał.
I nie było internetu od soboty 17:00 do niedzieli 22:00. A w sobotę wcześniej nie mogłam bo obudziłam się o 11 rano i przyszła koleżanka zjedliśmy coś i do basenu na 2 godz potem poszliśmy na dzień dziecka w naszej szkole bo 1 czerwca nie mogliśmy bo mieliśmy ''Dzień Wilka,, co roku coś takiego obchodzimy i jak już wróciliśmy to pakowałam się na noc do tej mojej kol. i jak wyjechaliśmy ta wichura i nie ma internetu :C.
To tyle myślę że wystarczy.
~Tygrys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.