poniedziałek, 27 czerwca 2016

Zwyczajny post #5 - Tropicania?!

Witajcie
Dzisiaj zwyczajny post bedzie o Tropicani! chyba tak to się pisze...
Dobra jedziemy z tematem!
Na poczatek, czy chcecie więcej postów o Tropicani?
Na przykład w każdym ''Zwyczajnym poście'', będzie tylko o Tropicani? :D
Łapcie fotke!
Tak wygląda wstępnie ładowanie gry.
Mi się to osobiście podoba, ponieważ po tym latają motylki. :D
Chociaż gra jest po rosyjsku, to dzięki obrazkom da się co nieco zrozumieć.
Ja miałam problem z tym zadaniem.
Na początku miałam wyobrażenie, że musze przesunąć dowolną rosline na mapce.
Jednak to nie działało....
W końcu skapnęłam się, że trzeba powiększyć teren! xD
Oj i tak nic z tego nie zrozumiecie... wytłumaczę wam to w następnym poście! 
A tutaj link do Tropicani, możecie zalogować się przez Facebooka!
To na tyle!
~Youtuberka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.