wtorek, 14 czerwca 2016

Podsumowanie pracy Nikoli i Martynki

Witajcie!
Ten post kieruje do dziewczyn na okresie próbnym, które są już z nami niespełna 2 tygodnie.
Wasz okres próbny trwa za długo, moja decyzja brzmi :
Skracam wasz okres próbny i dziś podejmuję decyzję, która z was zostaje na dłużej.
Powiem szczerze, nie spisałyscie się na medal, ale widzę waszą pracę na tym blogu.
A więc zacznijmy werdykt.

NIKOLA - Widzę, że bardzo starasz się, aby zostać na blogu.
Fakt, że nie piszesz postów regularnie  mnie nie martwi, bo liczy się to że w ogóle je piszesz.
Zdarzały ci się dłuższe nieobecności, ale zawsze je tłumaczysz.
Dlatego też moja opinia na twój temat jest dobra.

MARTYNKA - W twoim przypadku, jak to nazwałaś ''1 semestru'' nie zaliczyłaś.
Masz dużo nieobecności. W ogóle od 4 dni nie piszesz postów na blogu. Olewasz go?
Mam z tobą slaby kontakt. Racja, ratowałaś swoją sytuację, ale 2 szansy już ci nie dam...

Co do ankiety, były :

  • 4 GŁOSY NA MARTYNKĘ
  • 4 GŁOSY NA NIKOLĘ 
  • 4 GŁOSY NA TO, ŻE POWINNY ZOSTAĆ OBYDWIE
  • 1 GŁOS - POWINNY ODPAŚĆ
Jednak zasady są jasne, tylko jedna z was zostanie z nami.
Jak już wyżej pisałam, wasza praca nie była zbytnio zadowalająca, ale wtedy był także okres szkoły - poprawiania ocen, mieliśmy też kryzys.
Martynka otrzymała jedną szansę, za nieobecność.
Jednak ją zmarnowała. Bardziej zadowalająca była praca Nikoli. :)

NA BLOGU ZOSTAJE
NIKOLA

Martynka, niestety nie udało ci się mimo wielkich starań. Ale pamiętaj, że może kiedyś znów tutaj trafisz i bardziej się postarasz! :)
Życzę powodzenia!

Nikola, gratuluję ci zwycięstwa. Jednak pamiętaj! Nie osiadaj na laurach! 
To, że zostałaś nie znaczy że masz nie pisać postów! ^^
Powodzenia w dalszej pracy!

~CandyGirl

5 komentarzy:

  1. A już miałam dodać posta. No cóż. Żegnajcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynka moja immieniczka :D

    Martynka - jako pierwsza życzenia z okazji dnia dziecka.
    Martynka - jako pierwsza wymyśliła serie beka z ludzi
    Martynka - Jako pierwsza napisała swoje oceny,



    Martynka, weź załóż bloga, a nie. Nikole wziełaś bo posty pisze i chciała się pociąć? Interesujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam bardzo, ale Martynka była nieobecna 4 dni i nic nie powiedziała dlaczego. Ja także miałam w zamiarach podzielić się ocenami i wtedy też zauważyłam, że 2 adminki już to zrobiły. Z moich wyliczeń Nikola dodawała więcej postów, Martynka dostała już jedno ostrzeżenie. No przepraszam bardzo, ale to nie moja decyzja. Może uda ci się w następnym naborze na autorów na naszym blogu. Mozemy dac ci 3 szansę Martynko, ale musisz się bardzo starać!

      Usuń
    2. To już nie istotne. Naprawdę Nigdy nie dam rady, być adminką. To jej blog nie mój.

      Usuń
    3. Przepraszam bardzo, mimo iż odeszlam i jestem skłócona z Emilią i Tygrysica - byłam tutaj jako adminka, i zaglądam tu ;) To, że Martynka nie pisała postów to nie mój problem, ale do rzeczy. Emilia miała wybrać osobę która była nieobecna 4 dni, NIE pisała postów? A miała odrzucić tą, która się starała i napisała więcej postów? Aha... A to, że się cielam to MOJA sprawa i nic ci do tego 😉 Smieszy mnie zachowanie takich osób. Bo co ? Bo martynka to twoja imienniczka ?.. (Tak wiem, data ale zobaczyłam ten komentarz dopiero teraz i mnie bardzo rozsmieszyl 😂👌) /Nikola

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.