czwartek, 9 czerwca 2016

Była przerwa, ale się skończyła! - Wyjaśnienie, ZNUDZIŁA MI SIĘ AWATARIA...?

Cześć! Jak widać po tytule miałam chwilą przerwę (3 dni).
Chciałam parę spraw ogarnąć, pomyślałam nad kilkoma seriami, po poprawić oceny... Napisałabym już wczoraj posta, ale zwlekałam z zadaniem domowym z anglika przez 2 tygodnie, i dopiero wczoraj zrobiłam ;v.
Wczoraj do tego mieliśmy sekundówkę z matmy (Mieliśmy 30 sekund na 20 zadań...).
Dobra, dobra!  Nie o tym mowa! :D
Czekaj... Znudziła mi się awataria..? Nie... To nie możliwe...
... A jednak.
Szczerze? Naprawdę, nie ma już co tam robić... Jedyne co, to ide do Ani by sobie bekę robić, albo filmik nagrać.
Więcej z nią pisze na nk, także nie ma sensu już grać.
Przechodzę BARDZO ciężki okres w życiu (Nie, nie nauka itd, tylko zdrowie i psychika).
Zrozumcie mnie ;// Proszę byście nie wnikali...

POSTARAM SIĘ DODAĆ DZISIAJ SERIĘ ,,Jak To Jest Zrobione?''.

/GetToLife

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.