czwartek, 2 czerwca 2016

Awataria, a rzeczywistość #1

Hejka!
Wymyśliłam dla was nową serię!
Awataria, a rzeczywistość. Polega ona na tym, iż rysuję dla was w realu fan arty z Awki (Galeria Zdjęć).
A potem porównuję do gry. :)
Będą też rysunki z komputera. :)
No to tutaj macie takie tam głupoty... xD Tak na razie .
To na górze dodałam specjalnie, bo pisałam Awataria i się zamyśliłam i przez przypadek napisałam AWARIA. xDDDD
Hmm... macie towar dnia :
Hm... Nawet się opłaca. Nw jak wy myślicie. Ale sporym minusem jest to, że dla VIP. :/
Dobra na dziś tyle! A i info!
Martynka i Nikola (czas próbny Nikoli się przedłuża do następnego piątku z powodu 3 dniowej nieobecności wytłumaczonej) pamiętajcie że macie okres próbny!
Waszym obowiązkiem jest dodawac posty CODZIENNIE oprócz niedziel i gdy czas wam nie pozwoli. :)
To pa!

~CandyGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.