wtorek, 7 czerwca 2016

Zwyczajny post #4?

Hejka!
Dzisiaj witam was zwyczajnym postem!
Plotki itp. a więc dzisiaj dowiedziałam się, że A jak Awataria (dosyć popularny blog) zostanie podobno usunięty! Zobaczcie sami!
Ja sama jestem w szoku... nie wiem co się stało, wytłumaczenie macie w tym linku :
Nic więcej nie mogę wyrazić na ten temat.... hmm a wy? Jak na to zareagowaliście? :/
Dobrze, przejdźmy do innego tematu. Wczoraj wieczorem pobrałam na tableta taką aplikacje do rysowania, nie ukrywam bardzo mi się podoba. Postanowiłam coś narysować, dostałam weny. xD
Rysunek wychodził mi nawet dobrze, jednak gdy zaczęłam rysować ciała to się troszkę pomyliłam. Ale jak zwykle odratowałam cała sprawę! :D
Rysowałam około dwóch godzin, a tutaj macie efekty mojej pracy:

Co myślicie na ten temat? Podoba się, nie podoba się? Hmm...?
Ja osobiście jestem zadowolona z efekty końcowego, nawet ustawiłam sobie to na profilowe na Youtube! :D
Bardzo oryginalnie się prezentuje.
Napiszcie, co wy o tym myślicie! :)

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.