piątek, 10 czerwca 2016

Wakacje coooraz bliżej!!!!

Hejka!
Nareszcie piątek co nie? Ja już mam spokój z ocenami, średnia 5.2, a wy?
Oh! Cały czas gadam o tej szkole! Oderwijmy się od tego tematu!:)
Dzisiaj na kanale (moim) przygotowałam wam wakacyjny teledysk!
Kanikuły, czyli wakacje!
Tak na wesoło! :D
Podoba się? Jesli tak to dajcie łapę w góre! Ale to nie koniec, bo jutro szykuje dla was mini m maratonik.
To było takie info ode mnie z kanału. :)
A teraz Awataria!!!
Jak widzieliście zmieniłam wygląd, teraz wyglądam troche jak chińczyk. Hahah!
Macie tutaj nowy wygląd :
Nie wiem dlaczego taką fryzurke wybrała, ale uważam że pasuje do moich oczu i ust. :D
A wy co o tym myślicie?
Mam też w planach zmienić nick! ^^
A teraz przypuszczenia aktualizacji.
Czy zauważyliście dymki czatu? Te literki są całkowicie inne. Mi się to nie podoba, ponieważ mnie strasznie rozpraszają, tamte stare były lepsze... :/
To chyba jeszcze resztki z wczorajszej ''aktualizacji''.

                                     
No, ale zdążyłam się przyzwyczaić... a wy?
Pamiętajcie o ankietach na blogu! Zachęcam do głosowania! :))
Paa!

~CandyGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.