środa, 29 czerwca 2016

Awataria, a rzeczywistość #5 - krytyka, co mi się podoba, a co nie?

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam dla was 3 obrazki!
Wczoraj rysowałam dwa, i tydzień temu jeden.
Dziś się nimi ''pochwale'' w środowym poście! :)
Pierwszy rysunek przedstawia Awatarkę ubraną w suknię z salonu projektanta ''Łagodność''
W ręku trzyma bukiet, są to kwiaty ślubne, dosyć popularne na Awatarii.
Przejdźmy do rzeczy!
Co mi nie wyszło? Co jest źle?
Nie wyszła mi twarz, ponieważ trochę zniekształciłam głowę.
Oraz suknia jest pokolorowana na odwrót, ale i tak jest spoko! :D
Z czego jestem zadowolona?
Z kwiatów i ogólnie ciała Awatarki.

Tak na szybko! Następny rysunek, jest specjalnie wykonany na szybko.
Tak mi przyszło do głowy, aby narysować Awatarkę w klubie.
Awatarka siedzi przy stoliku w klubie i pije napój.
Rysunek robiłam tak na szybko, chociaż nie jest idealny to mi się podoba.
A wam?

Trzeci rysunek to postać stojąca, dziewczyna ubrana jest w top ''Military'', czerwoną spódnicę i buty ''Diablica''.
Co mi nie wyszło?
W tym rysunku nie podobają mi się troche włosy, ponieważ są one takie jakieś...
''płaskie'', ale postaram się to poprawić. :D
Widać natomiast trochę jak spódnica jest pocieniowana.
Ogólnie jest całkiem, całkiem! :)
~Youtuberka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.