środa, 22 czerwca 2016

Awataria, a rzeczywistość #5 - Valdie sutan?

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam dla was takie oto rysunki.
Pierwszy rysunek, to portret Valide Sutan! Zobaczcie sami i oceńcie!
Rysunek rysowałam chyba z tydzień temu. Myślę, że jest udany. Zacznijmy od ubrań.
UBRANIE
Valide ubrana jest w piękną sunię ślubną, za 70G.
Uważam, że suknia która narysowałam wyszła mi nawet ładnie. Zwłaszcza, że widać w niej wieeele detalów, takich jak listki, pasek, dekolt.
Suknia jest dłuuga i nie widać nóg postaci.
Welon jest częścią włosów, ale także zaliczymy go do ubrań. Uważam, że nie wyszedł tak źle! Na nim także widać szczegóły i detale, czyli kwiaty.
CIAŁO I TWARZ
Do ciała nie mam żadnych zastrzeżeń. W twarzy natomiast nie wyszły mi usta. No, i trochę te oczy...
Włosy w okolicach czoła także nie były tu mocną stroną, jednak reszta, czyli kok wyszły fajnie. :)

Nastepny rysunek to sama twarz Awatarki, w tym przypadku porównamy do gry. 

TWARZ (bo ciała nie ma xD)
A więc! Ten rysunek nie wyszedł pięknie, jednak jestem zadowolona z włosów. Znowu wyszły dosyć realistycznie jak w moim 1 rysunku. Jednak narysowałam chyba za duże brwi i oczy, prawdasz?
Jednak rysunek sam w sobie nie jest taki zły. 
Porównajmy go!

A więc wygląda to tak. Szczerze mówiąc, włosy nie są do siebie podobne.
Ale wiem jak to wytłumaczyć! Gdy rysowałam to robiłam to z pamięci! ^^
No wiecie, nie muszę pamiętać całej gry. :D

A teraz sonda i oceniajcie!
PS. Bład na rysunku, powinno byc Valide- nie Valdie. :)
~Youtuberka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.