czwartek, 9 czerwca 2016

W dzisiejszym wydaniu.. oceny, nicki oraz pomysły czyli Dzisiejsza Awataria.

Cześć.

Już na serio się znudziło wam?

No cóż.. Awataria nudzi mi się i na dodatek każdy sprawdzian jest łatwy. Wiadomo

Moje oceny były najgorsze naprawdę ;-;

Matematyka - 5
J.Polski - 5
Historia - 5
Geografia - 5
J.Angielski - 5
Religia - 6
Plastyka - 6
Muzyka - 6
Technika - 6
Informatyka - 5
W-F - 4 [słabo buuuu!]
Chemia - 5
J. Niemiecki - 5
Biologia - 5
WOS - 5
Fizyka - 5
Zachowanie - celujące.

3 Słowa :
Kujon, prymus i matematyk -,-

Proszę, nie bierzcie tego na przechwałkę tylko napisałam bo chce napisać posta długiego.
Omg policzyłam sobie średnią i 5,86 kujon ahahahaha

Dobra to awataria a nie szkoła.

Już za kilka dni, oraz tydzień będzie już wolne.

I jak widzicie na posta :
Wakacje z Awatarią.
O co kaman?
Wakacje - najmilszy to czas.
Awataria - Gra w której spędzamy czas.

To będzie nowa seria która pojawi się dopiero 24 czerwca. Jeżeli się dostanę. Bardzo się cieszę, że mam drugą szanse. :) To Taki prymus. :))

Co do szkoły - już nie muszę chodzić więc wgl. oceny nie trzeba poprawiać bo w tamtym roku miałam gorsze oceny.. ale w tym roku polepszyłam się :D


KONIEC Z TĄ OCENĄ.

Pochwalcie się gdzie jedziecie na wakacje!!

Lecz pamiętajcie że awataria to nie jest jedyna w wakacje. Może pora na jakieś fajne stroje letnie? Może macie fajną stylizację? Już jutro możecie wysyłać wasze prace. :)

Za każdą prace będzie nagroda. Więc fajnie, prawda?

A może jakieś fajne nicki na lato?

Pani Summer - Pan Summer
Letnia - Letni
Gorąca - Gorący
Słoneczko - Słońce
Wakacyjna - Wakacyjny

Moje pomyły :D

Dziękuje za oglądanie posta ^^ I za wsparcie. :)) No to cześć.


Cześć !!


Summer Summer Summer

Martynka.

2 komentarze:

  1. Jak zawsze Martynka jak coś postawi to wszyscy już piszą. Tak jak z tymi ocenami. Martynka weź zostań bo Ty i Candy nic nie ściąganie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze Martynka jak coś postawi to wszyscy już piszą. Tak jak z tymi ocenami. Martynka weź zostań bo Ty i Candy nic nie ściąganie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.